Hírek

Elérhetőségek

NAV tájékoztató ügyfélfogadási szünetről

Szünetel az ügyfélfogadás négy vidéki kirendeltségen

A NAV Pest megyei dabasi, gödöllői, nagykátai és ráckevei kirendeltsége 2022. július 15. és augusztus 12. közt zárva tart. Az ügyfélszolgálatok augusztus 15-én, hétfőn nyitnak újra.

A  mellékelt képre kattintva megtekinthető, hogy Pest megyében mely ügyfélszolgálatokon intézhetik továbbra is adóügyeiket.

 

Időpontot foglalni a központi ügyfélszolgálatra és a NAV-ablakokhoz lehet, a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban.

Az adóügyek döntő többsége online is intézhető, ezért érdemes elektronikus vagy telefonos ügyintézést választani, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. 

A 1819-es telefonszámon is foglalható időpont. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használni regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehet.

 

Üdvözlettel:
Salgó Attila
sajtóreferens

Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóság
Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály 1.
Titkársági Osztály
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. A épület
Tel.: (06 1) 427-5061
Mobil: (06 70) 491-2907
www.nav.gov.hu